Døgn på efterskole for dig, der har været på Drengeakademiet - Efterskolen Hjarnø

Døgn på efterskole for dig, der har været på Drengeakademiet

Har du været på Drengeakademiet? Og overvejer du efterskole? Så er "Døgn på efterskole for dig, der har været på Drengeakademiet" måske lige noget for dig. Glæd dig til at prøve livet på vores efterskole, samtidig med at du kan gense nogle af dine venner fra Drengeakademiet. "Et døgn på efterskole - for dig, der har været på Drengeakademiet" byder på en masse sjove aktiviter, udfordringer og oplevelser, hvor du samtidig prøver, hvordan det er at være efterskoleelev på Efterskolen Hjarnø. Næste "Døgn på Efterskole - for dig, der har været på Drengeakademiet foregår fra den 17-18. maj 2025.

Tid og sted

maj

Et døgn på Efterskolen Hjarnø – for dig der har været på Drengeakademiet

Tilmeld

Et Døgn på Efterskole – for dig, der har været på Drengeakademiet

For at deltage, skal du være mellem 10-15 år, og have deltaget på Drengeakademiet. Døgnet er GRATIS, men kræver tilmelding.

Døgnet byder på forskellige aktiviteter, bevægelse, fællesskab og lækker sund mad. Du prøver nye og sjove måder at være aktiv og kreativ på, er med til at lave og teste lækker sund mad, og så møder du selvfølgelig en masse piger og drenge, der ligesom dig, har oplevet at være på Drengeakademiet. Det hele er sat ind i en helt almindelig dag på Efterskolen Hjarnø.

Indblik i efterskolelivet og masser af hygge med dine venner

Et Døgn på Efterskole på Hjarnø giver dig et indblik i efterskolelivet på Efterskolen Hjarnø for unge i 8., 9. og 10. klasse.

Efterskolen Hjarnø har plads til 72 elever og tilbyder unge, der gerne vil sætte fokus på bevægelse, sundhed og boglige fag, støtte og motivation til netop det.

Alle elever har valgt efterskolen, fordi de ønsker at være en del af et trygt og stærkt fællesskab med fokus på sundhed og gerne vil kombinere et efterskoleår med fokus på både boglige fag, bevægelse og sundhed – både mentalt og fysisk. Skolen arbejder med tryghed, trivsel og fagligt selvværd og på at give gode skoleoplevelser kombineret med et fantastisk efterskoleår.

Program for Et Døgn på Efterskole kommer snarest. Vi opdaterer programmet, så snart vi begynder at nærme os dagen. Hvis du vil vide mere allerede nu, er du velkommen til at kontakte os.

Kombiner Et døgn på Efterskolen Hjarnø med en rundvisning på skolen

Er I som forældre nysgerrige efter at se skolen? Det er muligt at hente på Efterskolen Hjarnø og få en rundvisning på skolen.

Praktisk information

Mødested: kl. 16.00 ved Snaptun færgeleje.

Afhentning: kl. 16.00 ved Snaptun færgeleje. Medmindre du ønsker en rundvisning på skolen. Ønsker du en rundvisning på skolen, skal du tage færgen over til os. Rundvisningen begynder kl. 15.

Vil du vide mere om Døgn på efterskole

Du kan altid kontakte os og få mere at vide om vores camps.

Hvad er julemærkehjem?

Der er 5 julemærkehjem i Danmark. Julemærkehjemmene kæmper for børneliv uden mobning, mistrivsel og ensomhed. De hjælper børn, der gerne vil have en ny start. Under et ophold på Julemærkehjem lærer børnene nye måder at se på sig selv og verden omkring dem, og det giver dem bedre selvværd. Flere af vores elever har været på julemærkehjem. Derfor arrangerer vi Døgn på efterskole – for dig, der har været på julemærkehjem. Døgnet er en god mulighed for at mødes med dem, du har været på julemærkehjem med, og få en hyggelig oplevelse, hvor du samtidig prøver, hvordan det er at gå på efterskole. Du kan læse mere om julemærkehjemmene og julemærkefonden her

Smugkig i efterskolelivet

Vil du vide mere?