Døgn på Efterskolen Hjarnø - Efterskolen Hjarnø

Døgn på Efterskolen Hjarnø

Er du nysgerrig på, hvad efterskolelivet er for noget? Og overvejer du en efterskole med fokus på sundhed, bevægelse og personlig udvikling? Så læs med her! Til april har du mulighed for at bruge et helt døgn på Livsstilsefterskolen Hjarnø sammen med en masse nye venner, så du kan blive klogere på, om det er her, du skal have et helt fantastisk efterskoleår. Læs mere om døgnet på siden her. Næste Døgn på Livsstilsefterskolen Hjarnø foregår fra fredag den 5. april til lørdag den 6. april 2024.

Et døgn på Efterskolen Hjarnø giver dig nemlig mulighed for at teste efterskolelivet, og den helt særlige (hyggelige) stemning på skolen, i et HELT døgn, så du kan se, om det er noget for dig. Kort sagt er dagen for dig, hvis du er mellem 11 og 15 år, overvejer et år på efterskole og er klar til et døgn fuld af oplevelser og sjove aktiviteter. Du kommer f.eks. til at hjælpe med at lave lækker sund mad, udfordre dig selv med sjove former for bevægelse og møder en masse andre unge.

Dato for Næste Døgn på Efterskolen Hjarnø er fredag d. 5. april til lørdag den 6. april.

Et døgn på efterskole – krea, bevægelse, fællesskab og hygge

Døgnet byder på forskellige aktiviteter, bevægelse og fællesskab. Du prøver nye og sjove måder at være aktiv på, både inde og ude. Vi skal være kreative, og du er med til at lave og teste lækker og sund mad. Og så møder du selvfølgelig en masse nye venner og veninder.

I løbet af dagen prøver du:

• Fit and fun – Ha det sjovt mens du er aktiv
  • Madværkstedet Sund mad – let og lækkert
  • Det kreative værksted – Giv selvværdet et boost

Vi sammensætter dagen, så du får lov til at prøve lidt af det hele.

En smugstart på efterskolelivet

Døgnet på Hjarnø vil afspejle efterskolelivet i 8.,9. og 10. klasse på Efterskolen Hjarnø.

Efterskolen Hjarnø har plads til max 72 elever, som alle har valgt efterskolen, fordi de ønsker at være en del af et fællesskab med fokus på sundhed. Et fællesskab hvor alle er lige, og hvor vi tester nye og sjove måder at være aktiv og leve sundt. Skolen har vægt på nærhed, fællesskab, sundhed, faglighed, bevægelse og styrke.

Du kan enten se efterskoledøgnet som en smugstart; bruge det til at se, hvad det dér efterskole faktisk er for noget – eller bare til at opleve nyt og have det sjovt med andre unge.

Pris: GRATIS

Vi mødes ved Snaptun Færgeleje, Havnevej, 7130 Juelsminde. Det er også her, du skal afhente igen.

Afgang og afhentningstider fremgår snarest.

Pladserne fordeles efter “Først-til-mølle-princip”. Vi forbeholder os retten til at aflyse ved for få tilmeldte.

Vil du vide mere om Døgn på efterskole?

Du er velkommen til at kontakte os og høre mere.

Få et smugkig i Et døgn på Efterskole, her 💚

Vil du vide mere?

Vores administration er klar til at besvare dine spørgsmål

info@bgi.dk