Besøgsdage - Efterskolen Hjarnø

Besøgsdage

Besøgsdage - og besøgsaftener - giver dig indblik i livet på Efterskolen Hjarnø helt tæt på. Her kan du møde elever, lærere og ledelse og stille alle de spørgsmål du måtte have til et skoleår på Efterskolen Hjarnø. Du kan se de kommende besøgsdage og besøgsaftener på siden herunder.

Besøgsdag søndag den 3. nov. kl. 14.00-15.30 (Hjarnø)

Besøgsdag på Efterskolen Hjarnø. Rundvisning ved leder af efterskolen, Jakob Nielsen.

Besøgsaften tirsdag den 19. nov. kl. 19.00-20.15 (Hjarnø)

Besøgsaften på Efterskolen Hjarnø. Rundvisning ved leder af efterskolen, Jakob Nielsen.

dec

Besøgsaften tirsdag den 3. dec. kl. 19.00-20.15 (Hjarnø)

dec

Besøgsdag søndag den 15. dec. kl. 14.00-15.30 (Hjarnø)

jan

Besøgsaften tirsdag den 7. jan. kl. 19.00-20.15 (Hjarnø)

jan

Besøgsdag søndag den 26. jan. kl. 14.00-15.30 (Hjarnø)

feb

Besøgsaften tirsdag den 4. feb. kl. 19.00-20.15 (Hjarnø)

feb

Besøgsdag søndag den 23. feb. kl. 14.00-15.30 (Hjarnø)

Besøgsaften tirsdag den 11. marts kl. 19.00-20.15 (Hjarnø)

Besøgsdag søndag den 30. marts kl. 14.00-15.30 (Hjarnø)

apr

Besøgsaften tirsdag den 8. april kl. 19.00-20.15 (Hjarnø)

apr

Besøgsdag søndag den 27. april kl. 14.00-15.30 (Hjarnø)

maj

Besøgsdag lørdag den 24. maj kl. 14.00-15.30 (Hjarnø)

Besøgsaften tirsdag den 10. juni kl. 19.00-20.15 (Hjarnø)

Besøgsaften tirsdag den 1. juli kl. 19.00-20.15 (Hjarnø)

Besøgsdage på Efterskolen Hjarnø

Overvejer du efterskole? Så er vores besøgsdage den perfekte måde at blive klogere på, om Efterskolen Hjarnø er den rigtige efterskole for dig. Her inviterer vi dig indenfor i vores helt særlige (og hyggelige) efterskolestemning med rundvisninger og indblik i efterskolelivet ved Jakob Nielsen, der er leder på Efterskolen Hjarnø.

På Besøgsdagen får du en rundvisning af skolens elever. De fortæller om hverdagen, livet på skolen, og hvordan det er at være efterskoleelev. Derudover møder du efterskolens leder, som fortæller om skolen, dagligdagen, sundhed og bevægelse og det boglige på efterskolen. Kort sagt alt hvad der hører sig til dit efterskoleår. Du får selvfølgelig mulighed for at stille alle de spørgsmål, du selv måtte have.

Vi planlægger flere besøgsdage om året, men der kan løbende ske ændringer. Du kan se alle mulighederne øverst på siden.

Besøgsaften på Efterskolen Hjarnø

En gang om måneden åbner vi skolen op for rundvisninger om aftenen, hvis du overvejer efterskole på Hjarnø. På en besøgsaften får du en rundvisning af skolens elever. De fortæller om hverdagen, livet på skolen, og hvordan det er at være efterskoleelev. Derudover har du mulighed for at nyde en kop kaffe eller the og stille spørgsmål til de lærere, der er på skolen. Vil du vide endnu mere kan du kombinere besøget med et af vores virtuelle infomøder.

Virtuelt infomøde

Vi tilbyder engang imellem også online infomøder, hvor efterskolens leder fortæller om skolen, dagligdagen, sundhed og bevægelse og det boglige på efterskolen. Kort sagt alt hvad der hører sig til dit efterskoleår. Her kan du naturligvis også stille alle de spørgsmål, du selv måtte have. Har du efter infomødet fået lyst til at besøge skolen og mærke om den gode efterskolestemning er noget for dig, så har du mulighed for at besøge os på en af vores mange besøgsaftener eller besøgsdage.

Efterskolernes Dag på Efterskolen Hjarnø

Du kan også besøge os til Efterskolernes dag. Efterskolernes Dag foregår den sidste søndag i september. Her har du mulighed for at møde elever, lærere og ledere, der fortæller om livet på skolen og giver en rundvisning.

Du kan altid få svar på dine spørgsmål

Kontakt os på tlf. 75681022 eller mail: info@bgi.dk. Vi svarer gerne på spørgsmål fra dig 🙂

Derudover kan du selvfølgelig læse mere om Efterskolen Hjarnø og livet på vores efterskole her på vores website.

Vi skal opleves – selvfølgelig – og vi vil rigtig gerne møde dig

Vi har en ganske særlig stemning på Efterskolen, som skal opleves. Du kan måske allerde fornemme den, og den er KLART et besøg værd 🙂

Vi glæder os til at invitere dig indenfor.

Vil du vide mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@bgi.dk

Vil du vide mere?

Vores administration er klar til at besvare dine spørgsmål