SURPRIIIIIIISEdag - Efterskolen Hjarnø
14. november 2023

SURPRIIIIIIISEdag

På en kold og blæsende torsdag i november overraskede vi eleverne med en helt særlig dag.

Dagen startede med et besøg i LEGO House, som er et oplevelseshus i Billund. Huset er fyldt med intet mindre end 25 millioner legoklodser, og der var rig mulighed for at bygge med klodserne både fysisk og digitalt. Eleverne var kreative og fandt i den grad deres indre legebørn frem.

Herefter gik turen videre til Lalandia, hvor eleverne havde adgang til badelandet, Aquadome. Der blev kørt om kap i de sjove vandrutsjebaner og brugt kræfter i det store bølgebassin. Der blev også tid til at slappe af i spabad og sauna. Efter et par timer i badeland stod den på lækker aftensmad på en af restauranterne i Lalandia. Dagen sluttede af med en omgang bowling med højt humør.

Eleverne havde en rigtig god dag og nød virkelig at få et afbræk fra deres sædvanlige hverdag på skolen. De hyggede sig sammen og var meget taknemmelige for at få denne oplevelse.