Team Challenge - Efterskolen Hjarnø
Fokus på fællesskab. Udfordr dig selv og din krop

Team Challenge

Bliver du også glad, når du bevæger dig og udfordrer dig selv og din krop? Men synes du, at det er sjovest, når du prøver en masse forskellige idrætsgrene i stedet for det samme? Så er Team Challenge lige noget for dig! Team Challenge (TC) er for dig, der er vant til at bevæge dig, og som godt kan lide at være aktiv. Dig, der vil udfordres og gerne vil presse dig selv - lidt mere – sammen med andre.

Udfordringer for alle niveauer

Er du klar til at udfordre dig selv, sammen med andre? Så er Team Challenge (TC) lige noget for dig
$slideimage['alt']
Maria Møller

Mads Edvardsen

Line Bie Ladefoged

Mia Schak Pedersen

Lærer

Du bliver en vigtig del af holdet fra dag 1. Vi dyster med hinanden – og nogen gange mod hinanden, og vi motiverer hinanden med højlydte klapsalver, high fives og ”kom igen” råb, når der skal mere til.

I løbet af det halve år (eller det hele år, hvis du vælger at fortsætte) arbejder vi i fællesskab hen imod både fælles mål og mindre challenges, som vi kan opleve sammen. Træningen foregår primært udendørs, og du vil altid have mindst én træningsmakker.

Vi arbejder med mange forskellige idrætsgrene. Du kommer blandt andet til at udfordre dig selv med:

• løb
  • cykling
  • skydning
  • crossfit
  • o-løb
  • rulleski
  • kampsport
  • amerikansk fodbold
  • vinterbadning
  • svømning (i svømmehal)

Målet er, at vi efter det valgte halvår kan, og har lyst til at deltage som hold i for eksempel et biatlon, mini-triatlon, Nordic race eller mini adventure-race. Det taler vi om ved fagets start.

Er Team Challenge (TC) noget for dig?

Når du begynder på skolen, får du lov til at prøve vores 3 fokusfag, inden du bestemmer dig for, hvilket du vil vælge for det næste halve år. Du vælger fokusfag i begyndelsen af året og igen til jul. Du kan vælge det samme fag begge gange, men du kan også vælge forskellige. Du kan læse mere om vores fokusfag inden for bevægelse og idræt her.

Følg LEH-livet på Instagram

Mærk stemningen, og lær os at kende på vores hovedkonto @livsstilsefterskolenhjarnoe