Kidz Camp - sommercamp i samarbejde med Kidz Academy - Efterskolen Hjarnø

Kidz Camp – sommercamp i samarbejde med Kidz Academy

Sjove oplevelser, trygt fællesskab og en boostet tro på sig selv gennem leg, aktiviteter og fordybelse. Lyder det som den perfekte sommercamp for dit barn? Eller for jer begge? Så læs videre her.

På Efterskolen Hjarnø har vi indgået et samarbejde med Kidz Academy, Body Mind Academy. Det samarbejde indleder vi med en særlig mulighed for børn og unge, når vi byder inden for til Kidz Camp på Livsstilsefterskolen Hjarnø til sommer.

Kidz Camp er en camp, der giver børn og unge en stærk platform at stå på, så de tror på sig selv og finder ud af hvad der dem unikke. Campen dyrker og styrker selvværd, trivsel og fællesskab i børne- og unge-højde gennem leg, bevægelse og fordybelse ud fra mottoet ”Hver for sig er vi unikke, sammen gør vi forskellen”.

Trygge rammer og nye redskaber

Campen foregår i trygge rammer, hvor hver enkelt bliver set, hørt og forstået, som den du er, og med et passioneret og erfarent team, som gør alt for, at du som deltager får en tryg oplevelse og nye redskaber til at stå endnu stærkere i livet.

Som forælder har du mulighed for også at deltage på campen. En mulighed som mange forældre benytter sig af på Kidz Academys andre camps, da de oplever og ser deres unge menneske i en anden kontekst, end dagligdagen måske tillader. Samtidig har du og dit barn 3 dages nærvær, kvalitetstid sammen, som med sikkerhed vil styrke jeres fælles forståelse af hinanden i dagligdagen.

Tidligere deltagere siger:

Maja, 15 år
På Kidz & Youth camp kan man føle sig tryg og tale om alt hvad man har på hjerte.
Ud over det lærer man også rigtig mange nye mennesker at kende. Jeg har selv lært meget nyt om mig selv og har det meget bedre med den jeg er i dag. Jeg synes det var rart at være i nogle omgivelser, hvor man fokuserede på at være positiv og nogle omgivelser der var lidt noget andet end min normale hverdag.
Kærlig hilsen Maja, 15 år.

Mor, Christina Rasmussen, udtaler:
Helt personligt som deltagende forælder, blev jeg høj på livet – og med en oplevelse af at connecte med min dreng, og mig selv, på en måde jeg ikke kan beskrive med ord. Den oplevelse I gav mig sammen med min dreng, se ham vokse og bare være, er jeg jer evigt taknemlig for❤️❤️❤️

Tilmelding

Tilmelding til Kidz Camp foregår via Kidz Academys hjemmeside. Prisen er 3.500 for barn/ung. Ønsker du at deltage som forælder og barn er prisen 4.800,-.

Du kan læse mere om campen på https://bodymindacademy.dk/kidz-academy/sommercamp-2023/

Vil du vide mere om Kidz Academy?

Du kan læse mere om Kidz Academy og hele teamet bag på deres hjemmeside. Du finder den her

Kidz Camp

Teamet bag

Bag Kidz Academy står et erfarent team af både unge og voksne, blandt andet dets stiftere, som du kan møde herunder. På Kidz Academys eget website kan du læse mere om campen.
Kidz Academy – Peter Junker

Kidz Academy – Mette Junker

Kidz Academy – Niklaz Junker

Kids Academy – Viktoria Junker

Kidz Academy – Peter Junker
Grundlægger og daglig leder af Kidz Academy

Vil du vide mere om Kidz Camp?

Kontakt Kidz Academy