Besøg os til Efterskolernes dag søndag d. 29. sep. kl. 13-17 - Efterskolen Hjarnø
27. august 2024

Besøg os til Efterskolernes dag søndag d. 29. sep. kl. 13-17

Søndag den 29. sep. fra kl. 13.00-17.00 byder vi inden for til Efterskolernes dag. Efterskolernes dag er åbent hus, og perfekt for dig, der overvejer, om det er på Efterskolen Hjarnø, at du skal have et fantastisk efterskoleår. I løbet af dagen kan du tale med nuværende elever, få rundvisning og stille spørgsmål til lærere, elever og ledelse. Der er gratis færge hele dagen. Du skal blot oplyse, at du skal over til skolen.

Programmet for dagen ser således ud:

• Kl. 13.00-13.45: Modtagelse og rundvisning af vores nuværende elever
  • Kl. 13.45-14.15: Oplæg om skolen v/ leder, Jakob Nielsen, og lærere
  • Kl. 14.15-15.00: Kaffe og forfriskning i spisesalen, hvor leder og lærere står klar til at svare på spørgsmål, og man kan gå rundt på egen hånd.
  • Kl. 15.00-15.45: Modtagelse og rundvisning af eleverne
  • Kl. 15.45-16.15: Oplæg om skolen v/ leder, Jakob Nielsen, og lærere
  • Kl. 16.15-17.00: Kaffe og forfriskning i spisesalen, hvor leder og lærere står klar til at svare på spørgsmål, og man kan gå rundt på egen hånd.

Færgen går flere gange i timen. Find sejlplanen til Hjarnø her. Færgen er gratis denne dag.

Mens vi venter på Efterskolernes dag, kan du møde nogle af vores elever her.

Mød vores elever

Hvordan er det at gå på Efterskolen Hjarnø? Du kan møde nogle af vores elever, der fortæller om livet, om fællesskabet, hverdagen, vennerne, fritiden, turene, undervisningen og meget mere.

Mød vores elever

Få et kig indenfor

Du kan også besøge os på en af vores andre besøgsdage

Har du ikke mulighed for at komme til Efterskolernes dag? Så kan du vælge at kigge forbi os på en af vores andre besøgsdage.

Besøgsdage

Vil du vide mere?

Vores administration er klar til at besvare dine spørgsmål

info@bgi.dk