Det sørme, det sandt, det' endelig december - Efterskolen Hjarnø
1. december 2022

Det sørme, det sandt, det’ endelig december

Pynten er fundet frem på Livsstilsefterskolen Hjarnø, og den særlige julestemning har indfundet sig, med alt hvad der hører sig til. December er endelig begyndt. Duften af gran spreder sig, og julestemningen stiger i takt med at decembermørket falder tidligt på. I indgangspartiet står det fine træ og lyser ekstra op.

Julen er så småt begyndt på Livsstilsefterskolen Hjarnø. I dansk har vi lyttet til “Den lille pige med svovlstikkerne” og lavet fine papirsklip. Husene er blevet pyntet op, vi har nydt den første risengrød, og der er blevet hygget, klippet og klistret i samtlige elevhuse og fællesarealer. Julestemningen har endelig fundet vej.

I december har vi også OSO og terminsprøver på programmet – og så er der selvfølgelig huslærernes temaweekend, som vi alle ser frem til.

Vi glæder os til en dejlig december.