Jonas Prammann Jørgensen - Efterskolen Hjarnø

Jonas Prammann Jørgensen

Jonas er tidligere elev på Efterskolen Hjarnø. Her på siden kan du læse mere om, hvordan Jonas synes, det er at gå på skolen.
“ De venner jeg har fået her, er nok nogle af de bedste venner, jeg nogensinde har haft. Uden tvivl. Jeg kunne ikke se mig selv være et andet sted end her. ”
Jonas Prammann Jørgensen, Elev i 8. klasse (fortsætter på skolen i 9. klasse)
Jonas Prammann Jørgensen
“ Efterskole er noget helt andet end folkeskole. Du møder folk, og lærer dem at kende, fra en helt anden side. De venner du får her, får du et meget stærkere bånd med. Du ser nogle andre sider af dem, end du gør i skolen. Sådan er det også med lærerne. De er åbne, og de smiler hver eneste gang, vi ser dem. Det at de også er her i vores frie tid gør, at vi også får et stærkere bånd med dem. Jeg kom med et mål om at leve mere sundt og bevæge mig endnu mere. Det er gået godt. Inden jul havde jeg tabt mig ca. 13 kg. Det var næsten bare af at være her og følge dagenes programmer. Jeg er også blevet mere selvstændig. Jeg har lært mine grænser at kende, rykket dem – og så har jeg lært mig selv bedre at kende. ”