Mød Josefine og Melissa, der viser rundt på vores efterskole - Efterskolen Hjarnø
29. maj 2024

Mød Josefine og Melissa, der viser rundt på vores efterskole

I vores nye rundvisningsvideo fortæller Melissa og Josefine om, hvordan det er at være elev på Efterskolen Hjarnø, mens de viser dig rundt på vores hyggelige lille skole og guider dig gennem ude som inde-faciliteter, huse, værelser - og vidder med 360 graders havudsigt.

Kom med på rundvisning

Melissa og Josefine er begge elever på Efterskolen Hjarnø. Melissa går i 9. klasse, mens Josefine går i 10. klasse. I videoen kan du møde dem, hvor de viser rundt på vores lille efterskole og fortæller om livet, undervisningen, hvordan de bor, hvor de slapper af og hygger med hinanden, undervisning, fritid og meget mere.

Hvad siger vores elever om deres efterskoleår?

Mød flere af vores elever

Hvis du vil høre mere om, hvordan det er at være elev på skolen, kan du møde flere af vores elever her.

Mød tidligere elever