Galla 2024 - Efterskolen Hjarnø
27. marts 2024

Galla 2024

Gallaaften på Efterskolen Hjarnø. En uforglemmelig aften i godt selskab og festlig stemning

Når man går på efterskole, er der et væld af højdepunkter i løbet af et skoleår. Et af de største højdepunkter er vores gallaaften, som blev afviklet tirsdag d. 26 marts 2024.

Efter en masse timer foran spejlene på værelserne stod pigerne klar iført deres smukke kjoler og smarte blazer-sæt. Med make-up’en on point og nøje udvalgte frisurer ventede vores flotte gallapiger i spænding på at se, hvem der skulle være deres gallapartner.

Hen ad gården og ind i husene kom de mest velklædte drenge med et par roser i hånden for at invitere deres partner til galla.

Eleverne blev fragtet af øens traktor til Hjarnøs forsamlingshus, hvor de blev mødt af rød løber, velkomstdrinks og små appetizers. Med et par nye fif i ærmet om hvordan, man er en rigtig gentleman charmede drengene sig ind på pigerne ved at tage deres hånd, trække stolen ud og generelt være særligt opmærksomme på om deres partner manglede noget.

Aftenen bød på stor festmiddag, elevtaler, stand-up, kåringer, lancier, silent disco og meget meget mere.

En uforglemmelig aften som blev foreviget på vores my-selfie og som forhåbentligt er blevet gemt i hjertet som et godt minde fra et fantastisk efterskoleår.