Foredrag med "Cykeldrengene" fra Alene i Vildmarken - Efterskolen Hjarnø

Foredrag med “Cykeldrengene” fra Alene i Vildmarken

Cykeldrengene har vundet femte sæson af DR1’s fjernsynsprogram, Alene i Vildmarken, og er nu klar til at brøle de magiske ord, ”Hold kæft, vi har det godt!” ud i det ganske danske land. Til november ruller de til Hjarnø og fortæller om deres oplevelser - både i programmet men også på deres jordomrejse sammen. Foredraget omhandler deres helt særlige venskab fra 5 års alderen til nu, om at dele livets op og nedture, samt at opnå deres mål i fællesskab. Som to 21-årige knægte drop de alene ud i verden og tilbagelagde 24.391 kilometer på cykel – En jordomrejse som ”verdens yngste duo på cykel”.

Kom med til en inspirerende aften i fællesskab i selskab med Cykeldrengene, der med deres positive mindset og forrygende energi vil dele ud af deres mange erfaringer og oplevelser fra en jordomrejse på cykel og ikke mindst en sejr i DR-programmet Alene i Vildmarken.

Foredraget har til formål at inspirere til at leve, og ikke overleve. Den forskel og indstillingen dertil er altafgørende – for uanset om du tror du kan eller ikke kan, så har du ret.

Kort sagt, tager Cykeldrengene dig med på deres rejse ud i verden og fortæller blandt andet om, hvordan de takler pressede situationer som fx at blive spærret inde bag en mur i Indien og presset for penge. Drengene runder af med at fortælle om en ny ekstrem ekspedition, hvor de som de første nogensinde vil dokumentere en cykelrejse tværs over Grønland.

Cykeldrengene siger selv:

Vores helt særlige styrke, er den positive energi samt mentale værktøjer, hvor vi i foredraget blandt andet vil belyse, disciplin, målrettethed, accept, motivation, selvindsigt, perspektiv, horisont, bevidsthed, positive affirmationer, at konsultere, evaluere og meget mere.

Under hele foredraget vil du kunne opleve alle de fysiske genstande, som har været en del af deres rejser (Jorden rundt på cykel & Alene i Vildmarken). Cykler, udstyr, trofæer, pokalen fra Alene i Vildmarken og lignende set på TV.

Cykeldrengene på Hjarnø
Cykeldrengene på Hjarnø - foredrag med cykeldrengene på Livsstilsefterskolen Hjarnø