Gensynsdag

Vi inviterer til Gensynsdag på Efterskolen Hjarnø lørdag den 2. maj. I år bliver det noget ganske særligt. Dagen er den perfekte mulighed for at se hinanden igen og mindes alle de gode stunder på skolen. Tilmeld dig længere nede på siden her.

Gensynsdag for tidligere elever

Det er altid en stor fornøjelse at kunne invitere tidligere elever inden for til en dag, hvor vi ser tilbage på alle de gode minder og hygger os sammen med hinanden lørdag den 2. maj.

Program for gensynsdagen

  • Kl. 11.00 – 11.30: Check-in
  • Kl. 11.30 – 12.30: Overraskelse fra lærerne
  • Kl. 12.30 – 13.30: Middagsmad
  • Kl. 13.30 – 14.00: Elevindslag
  • Kl. 14.00 – 14.30: Fælles lege
  • Kl. 14.30 – 16.00: Aktivitetstilbud, hygge og forfriskning
  • Kl. 16.00 – 16.30: Farvelsamling i gården

Tilmelding

Tilmelding sker via mail til Lasse.vestergaard@bgi.dk.
Husk at skrive dit fulde navn.

Saml jeres årgang og glæd jer til en skøn dag med masser af hygge og efterskolestemning fra de gode gamle dage med hinanden og jeres lærere.

Vi glæder os til at se jer!

Se også