Gensynsdag for tidligere elever
Det er altid en stor fornøjelse at kunne invitere tidligere elever inden for til en dag, hvor vi ser tilbage på alle de gode minder og hygger os sammen med hinanden lørdag den 2. maj.
Program for gensynsdagen
- Kl. 11.00 – 11.30: Check-in
- Kl. 11.30 – 12.30: Overraskelse fra lærerne
- Kl. 12.30 – 13.30: Middagsmad
- Kl. 13.30 – 14.00: Elevindslag
- Kl. 14.00 – 14.30: Fælles lege
- Kl. 14.30 – 16.00: Aktivitetstilbud, hygge og forfriskning
- Kl. 16.00 – 16.30: Farvelsamling i gården
Tilmelding
Tilmelding sker via mail til Lasse.vestergaard@bgi.dk.
Husk at skrive dit fulde navn.
Saml jeres årgang og glæd jer til en skøn dag med masser af hygge og efterskolestemning fra de gode gamle dage med hinanden og jeres lærere.
Vi glæder os til at se jer!